پلتفرم های تحت وب

با توجه به اینکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است، اينترنت بستر مناسبي براي برقراري ارتباط و همچنين ارائه خدمات مي باشد. امروزه یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا به جرات می توان اظهار داشت که بهترین و سریع ترین راه برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد.

چرا طراحی اختصاصی؟؟ طراحی اختصای یعنی تولید وب سایت با توجه به نیاز ها، اهداف و فرایندهای خاص سازمان شما نه استفاده از محصولات آماده و عمومی.

ویژگی های طراحی اختصاصی:

– امکان پیاده سازی تمامی فرایندهای مشتری و تعریف فرایندهای جدید. شما مجبور نیستسد روال های سازمان خود را تغییر داده و خود را با ساختار های عمومی وفق دهید. – امکان توسعه در آینده با توجه به نیاز های جدید. – امنیت بیشتر به دلیل عدم عمومیت و سرعت بالا.

روند طراحی پلتفرم های اختصاصی تحت وب:

1- برگزاری جلسه مشاوره، بررسی نیازها و تعیین اهداف.    2- بازنگری و بهینه سازی و تولید فرایند جدید در جهت بهبود و توسعه کسب کار شما.            3- طراحی سیستم و ارائه پروپوزال به همراه طراحی شماتیک و ظاهر پلتفرم.

4- اجرای پروژه بر طبق پروپزال. 5- تحویل نهایی و بهره برداری.

راه حل های تحت وب پارس نانو برای کسب و کار مختلف

فروشگاه های اینترنتی

فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت یکی از راه حل های اساسی برای گسترش خدمات و توسعه کسب و کار می باشد. با استفاده از سرویس های فروش اینترنتی شما می توانید به راحتی مشتریان خود را افزایش داده و درصد رضایتمندی آنها را بالا ببرید. پارس نانو بر این است با طراحی دقیق و اصولی، عملیات نگهداری و مدیریت فروشگاه های اینترنتی را به ساده ترین راه ممکن پیاده سازی کند. برخی از ویژگی های ای سرویس عبارتند از: – طراحی اختصاصی برای نمایش محصولات و خدمات مختلف. – پنل مدیریت آسان و کارآمد. – قابلیت تعریف کالا و خصوصیات مربوطه به صورت نا محدود. – مدیریت آسان دریافت ها و پرداخت های مشتریان. – طراحی ویترین فروشگاه و گروه بندی کالا ها برای طرح های مختلف فروش. – تعریف روش های مختلف پرداخت و دریافت کالا. – مدیریت هزینه های اضافی فاکتور. و …

سرویس تالار آگهی

تالار آگهی محلی مناسب برای عرضه کالا و خدمات برای تمام صاحبان کالا و خدمات و همچنین مردم عادی می باشد. با استفاده از این سرویس می توانید بستر مناسبی برای تعامل و برقراری ارتباط میان عرضه و تقاضا مشتریان برقرار نمایید. این بستر می تواند مختص یک رشته یا یک محصول خاص باشد (نیازمندیهای اتومبیل مانند خرید، فروش و خدمات مرتبط) یا نیاز های کلی تر یک جامعه هدف را در برگیرد (نیازمندی های دانش آموزان). از جمله قابلیتهای سرویس تالار آگهی می توان به این موارد اشاره کرد: – تعریف دسته بندی کالا یا خدمات به همراه خصوصیات مربوطه به صورت نا محدود. – تعریف دسته بندی مختلف برای آگهی ها (خرید، فروش، خدمات و …). – امکان تعریف طرح های متنوع برای نشر آگهی به همراه مدیریت هزینهای آن و مدت نمایش. – مدیریت دریافت ها و پردختها و حساب های کاربری. و …

سرویس های خبری و اطلاع رسانی

استفاده از وب سایتهای خبری و سرویس های عرضه محتوای تخصصی و علمی به سرعت در حال افزایش است. این سرویس ها با تولید اخبار و مقالات در زمینه های تخصصی علاوه بر افزایش آگاهی عمومی، منبع خوبی برای کسب مشتریان هدف و عرضع تبلیغات به آنها می باشند. با یک پلتفرم قدرتمند و با استفاده از قوانین SEO به آسانی می توانید ورودی خوبی از موتور های جستجو جذب کرده و با ارائه خدمات مناسب، آنها را به مشتریان وفادار تبدیل نمایید. سرویس های محتوایی باید دارای چنین ویژگی هایی باشند: – امکان دسته بندی اخبار و مقالات در گروه های مختلف. – امکان درج محتوای چند رسانه ای. – تعریف نا محدود نویسنده. – مدیریت تبلیغات سایت. – مدیریت ارسال خبرنامه. – امکان درج نظرات و مدیریت آنها. – قابلیت اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و ارتباطی. و …

وب سایتهای شرکتی و صنعتی

مطلع ساختن مشتریان از محصولات و یا خدمات یک شرکت، نیاز اساسی صاحبان مشاغل می باشد. با استفاده از یک وب سایت اصولی و کارآمد و رعایت اصول SEO شما می توانید به راحتی مشتریان خود را از طریق ورودی های موتور های جستجو جذب نمایید و آنها را از خدمات و محصولات خود آگاه سازید. در عین حال ارائه راهکارهایی برای فراهم آوردن ارزش افزوده برای مشتریان سبب می شود آنها شما را بجای رقیبان انتخاب نمایند. خمات پارس نانو برای صاحبان شرکت ها و بنگاه های صنعتی به ای شرح است: – طراحی اختصاصی وب سایت مطابق به خدمات و محصولات سازمان شما. – تحلیل و بررسی فرآیندهای سازمان و ارائه راه حل هایی برای تسهیل کار مشتریان و بهینه سازی روند عرضه خدمات یا محصولات.

پلتفرم های تحت وب

پروژه های انجام شده

بازرگانی ایران توی هوم

فروشگاه بهروز

کلید بازار

فولادین-دانشنامه تخصصی فلزات

شهربازی کاشان مال

فروشگاه اسباب بازی توی ایران