مشاوره و تحلیل کسب و کار در فضای آنلاین

مشاوره و تحلیل کسب و کار در فضای آنلاین

عصر حاضر دوران شکوفایی رشد روز‌افزون رسانه‌های آنلاین است. در واقع ما در زمانی زندگی می‌کنیم که فرصت‌ها و پتانسیل‌هایی برای رشد تجاری در مقیاسی که تا به حال تجربه نشده، در اختیارمان قرار گرفته است. ظهور اینترنت و گوشی‌های هوشمند، موجب گسترش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین و همچنین سنتی شده است. علاوه بر معرفی یک کسب‌ وکار، آگهی‌های استخدام نیز از طریق اینترنت منتشر می‌شوند و شانس افرادی که در فضای مجازی حضور دارند برای جذب شدن به بازار کار بیشتر است . یکی از مزیت‌های اینترنت این است که شما می‌توانید حتی با سرمایه‌ی اندک تجارت موفقی راه‌ بیندازید و از فضای آنلاین کسب درآمد کنید. هر چه با جزئیات و پیچیدگی‌های بازاریابی آنلاین آشنایی داشته یا در رسانه های اجتماعی مهارت داشته باشید، احتمال موفقیت بیشتر است.

اگر ایده‌ایی به ذهنتان نمی‌رسد بسیار مهم است که بدانید چه فرصت‌هایی تا به حال خالی مانده‌اند. در جامعه‌ای که هر کسب‌وکاری به سمت خدمات آنلاین سوق ‌پیدا کرده‌، مسلما رقابت در هر زمینه‌ای بسیار سخت شده است؛ اما هم‌چنان فرصت‌هایی بسیاری کشف نشده‌اند. البته کسب‌وکار آنلاین فوت‌ و فن خاص خودش را دارد و بسیار مهم است که ایده‌ی شما بیشترین سود را با حداقل ریسک ارایه دهد. درواقع در دنیای آنلاین ریسک‌پذیری بسیار بالاتر است و دیرتر می‌توان اعتماد مخاطب را جلب کرد. پس داشتن علم مناسب که کدام خدمات درآمد وب‌سایت را افزایش می‌دهد و کدام‌ یک اعتبارتان را زیر سؤال می‌برد بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد امید خود را از دست می دهند؛ اما فرصت رشد در هر زمینه‌ای بسیار گسترده است.

گروه پارس نانو در راه اندازی کسب وکار شما از ایده تا اجرا و تحلیل آن که از وظایف و تکنیک‌هایی است که برای برقراری ارتباط به منظور فهم ساختارها، سیاست‌ها و عملیات یک کسب و کار مورد استفاده قرارمی گیرد و راه‌حل‌هایی راکه برای توانمندسازی آن در راستای دستیابی به اهداف، مورد نظر است به شما مشاوره می‌دهد. در واقع تحلیل کسب و کار درک این موضوع است که چگونه کسب و کار شما برای دستیابی توأم با موفقیت به اهدافش عمل نماید.

گروه پارس نانو با استفاده از ابزارهای تحلیلی که به شرح زیراست به کسب و کار شما در جهت پیشبرد موفق آن، با استفاده از قابلیت‌ها یا توانمندی‌های مورد نیاز جهت ارایه محصولات و خدمات به مشتریان که انجام می شود بررسی و آنالیز می کند.

– بررسی رفتار مشتری در وب سایت یا اپلیکشن از طریق تحلیل ابزارهایی مانند: گوگل آنالایتیک ، گوگل وب مستر و …

– بررسی و رابط کاربری و تجربه کاربری رسانه آنلاین

– تحلیل رقبا با استفاده از طراحی کلمات کلیدی و رقابت پذیر